Δικαίωμα Υπαναχώρησης / Επιστροφή Προϊόντων
Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε είτε το σύνολο της παραγγελίας σας είτε μέρος αυτής, που πραγματοποιήθηκε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο πρόσωπο, εξαιρουμένου του μεταφορέα και ορισμένο από εσάς, παραλάβατε τα προϊόντα.
-
Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα έχουν υποστεί φθορά λόγω κακής χρήσης, λόγω ακατάλληλης μεθόδου καθαρισμού/πλύσης, κλπ.
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους:
-
Μπορείτε να παραδώσετε τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημά μας.
-
Μπορείτε να αποστείλετε τα προϊόντα στο κατάστημά μας (ταχυδρομικά στοιχεία αναφέρονται στο παραστατικό αγοράς), αναλαμβάνοντας το άμεσο κόστος της επιστροφής, σύμφωνα με την παράγραφο 10 του άρθρου 4 του Ν.2251/1994. Εάν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της επιχείρησης, αναλαμβάνουμε εμείς το κόστος επιστροφής, αρκεί να γίνει μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας SPEEDEX. Τα προϊόντα παραδίδονται στην επιχείρηση εντός 5 εργάσιμων ημερών από την αποστολή τους. Εάν επιλέξετε άλλη μεταφορική εταιρεία, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τον χρόνο παραλαβής. Στην περίπτωση αποστολής μέσω ταχυδρομείου, απαιτείται να γίνει με “συστημένη” αποστολή.
Η επιστροφή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί υπό τις εξής προϋποθέσεις:
1. Πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε ενέργεια, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο +306945710138 (Δευ-Παρ, 08:00-15:00) ή μέσω email στο Artforhome333@gmail.com , ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που παραλάβατε.
2. Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητα, με όλες τις ειδικές σημάνσεις (π.χ. ετικέτες) ανέπαφες και στη συσκευασία τους όπως αρχικά παραδόθηκαν.
3. Μαζί με τα προϊόντα, θα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (π.χ. απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής).
4. Η επιστροφή θα γίνει αποδεκτή μόνο εφόσον αποδεχτείτε να επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων.
Μετά την παραλαβή των προϊόντων, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος για την κατάστασή τους. Εφόσον πληρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της επιχείρησης, θα εκδοθεί άμεσα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αναφέρετε στην επόμενη ηλεκτρονική σας παραγγελία, στο πεδίο “Παρατηρήσεις / Σχόλια για την παραγγελία”, ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο. Αν προτιμάτε επιστροφή χρημάτων, η επιχείρηση οφείλει να σας επιστρέψει το ποσό που αντιστοιχεί στα επιστρεφόμενα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.
Συγκεκριμένα:
– Εάν η πληρωμή έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του eshop, η επιχείρηση, αφού έχει εισπράξει το ποσό από την τράπεζα, θα ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. Η τράπεζα θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, και η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο του αντιλογισμού, ο οποίος καθορίζεται από τη σύμβαση μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του πελάτη.
– Εάν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει αποκλειστικά σε λογαριασμό Εθνικής Τράπεζας, τον οποίο θα μας υποδείξετε, μαζί με το IBAN και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την επιχείρησή μας για την αντικατάστασή του. Η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί, υπό την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις και οι όροι της πολιτικής επιστροφών της επιχείρησης.
Αποποίηση ευθύνης
Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν λάθη στις περιγραφές χαρακτηριστικών ή στις φωτογραφίες των προϊόντων και διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Η μεταφορά των εμπορευμάτων πραγματοποιείται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.